Ładowanie...

Specjalistyczny Ośrodek Stomatologiczny w Bydgoszczy.

Ozonoterapia

Ozon jest odmianą tlenu. W naszych gabinetach wykorzystujemy najnowszy aparat Ozony Tron XP +OZ firmy Mio International, który w sposób bezinwazyjny, bezpieczny i bezbolesny niszczy w ciągu 20 sekund prawie 100% bakterii, wirusów i grzybów w jamie ustnej. Polecany zarówno do zębów mlecznych jak i stałych. W czasie kilku tygodni dochodzi do całkowitej remineralizacji twardych tkanek zęba.
– profilaktyka
– leczenie próchnicy początkowej
– zniesienie nadwrażliwości przyszyjkowej
– uśmierzanie bólu po usunięciu zębów
– leczenie opryszki, aft
– dezynfekcja kanałów korzeniowych po zabiegach chirurgicznych (zapobieganie wystąpieniu powikłań związanych z zakażeniem rany, przyspieszanie jej gojenia)

Ciekawostka:
Ozon otacza nas i znajduje się niewielkich ilościach w powietrzu. Okazuje się, że jest jednym z najlepszych środków aseptycznych, dzięki czemu może zostać wykorzystany np. do oczyszczania wody pitnej, dezynfekcji pomieszczeń ale również znajduje zastosowanie w stomatologii. W medycynie stosowany jest od dziesięcioleci, w polskiej medycynie od 1986 roku natomiast w stomatologi dopiero od kilku lat.
Ozon jest odmianą tlenu, który w sposób bezinwazyjny, bezpieczny i bezbolesny niszczy w ciągu 20 sekund prawie 100% bakterii. wirusów i grzybów. Można go stosować np. w leczeniu aft, opryszczki, chorób dziąseł oraz profilaktyce przeciw próchniczej.
Ozon ma właściwości “naprawcze” - w ciągu kilku tygodni może dojść do całkowitej remineralizacji twardych tkanek zęba - dzięki czemu wyleczone mogą być początkowe stadia próchnicy.
Zabieg ozonoterapii polega ma umieszczeniu silikonowej łyżki w jamie ustnej pacjenta - przez którą bezpośrednio podawany jest ozon przez 3 minuty. Zapraszamy do naszych gabinetów w Bydgoszczy, w których mamy możliwość pracowania najnowszymi metodami - na zdjęciu poniżej profesjonalny aparat Ozony Tron XP +OZ firmy Mio International, którym się posługujemy.